10 סיבות למצוא מטפלים ברפואה הוליסטית, משלימה ואלטרנטיבית

הרפואה המשלימה מציעה גישה הוליסטית וטבעית לבריאות, המונעת מחלות, מחזקת את מערכת החיסון ומסייעת בהחלמה. עם טיפול טבעי ללא תופעות לוואי, וגישה הוליסטית הרואה את האדם כמכלול - 10 סיבות מצוינות לבחון אותה כאפשרות ריפוי בטוחה ואפקטיבית.
Alterna.Be
Alterna.Be
Alterna.Be - מחברים בין גוף, נפש ותודעה. מוצאים בקלות מטפלים ברפואה משלימה והוליסטית ונותני שירות לאורח חיים בריא. מצאו את הטיפולים המתאימים ביותר בתהליך קל ונגיש.
תוכן עניינים

טיפול הוליסטי לאדם כמכלול – מגמה עולה של רפואה משלימה ואלטרנטיבית

הרפואה המשלימה והאלטרנטיבית הופכת פופולרית יותר ויותר בשנים האחרונות. גישה זו מציעה חלופות טבעיות והוליסטיות לטיפול רפואי מסורתי.

רפואה משלימה מתמקדת בטיפול במכלול הגורמים המשפיעים על בריאותו של המטופל, כגון אורח חיים, תזונה, מצב נפשי, ולכן ניתן למצוא מטפלים ברפואה משלימה החופפים תחומים אלה בתהליך העבודה מול המטופל.

יותר ויותר אנשים מעוניינים לקחת אחריות על בריאותם, ולהשתמש בדרכי ריפוי עתיקות ומסורתיות במקביל לרפואה הקונבנציונלית. המודעות לחשיבות הקשר בין גוף, נפש ורוח גוברת ואנשים מחפשים גישה הוליסטית יותר לבריאות.

בנוסף, חלק מהאנשים חשים שהרפואה המערבית לא תמיד מספקת מענה מלא לצרכים הבריאותיים שלהם ואף לעיתים כרוכה בתופעות לוואי. לכן הם בוחרים לנסות גישות משלימות וטבעיות כמו רפואה סינית, הודית או טיפולים אנרגטיים.

הרפואה המשלימה יכולה להוות תוספת חיובית לטיפול רפואי קונבנציונלי עבור רבים, ולספק מענה נוסף לצרכים הבריאותיים של המטופל. שילוב הגישות יכול לתת את התוצאות הטובות ביותר.

Alterna.Be Alterna.Be 10 סיבות למצוא מטפלים ברפואה הוליסטית, משלימה ואלטרנטיבית

10 סיבות למצוא טיפול ברפואה משלימה ואלטרנטיבית

  1. גישה הוליסטית

הרפואה האלטרנטיבית והמשלימה רואה את האדם כמכלול ולא רק את האיבר או המערכת הספציפית. גישה זו היא הוליסטית ובודקת הרגלי חיים, מצב נפשי, תזונה, סביבה ועוד גורמים שיכולים לתרום או להחמיר את המחלה. 

  1. טיפול טבעי

הרפואה האלטרנטיבית משתמשת בעיקר באמצעים טבעיים כמו צמחי מרפא, ויטמינים, מינרלים, שמנים אתריים, דיקורים, עיסויים, טכניקות תנועה ועוד. הטיפולים אינם פולשניים או כימיים ולכן תופעות הלוואי שלהם נמוכות מאוד.

  1. חיזוק מערכת החיסון

טיפולים מן הרפואה המשלימה כגון צמחים, ויטמינים, תזונה נכונה ופעילות גופנית יכולים לחזק מאוד את מערכת החיסון. מערכת חיסונית חזקה מונעת זיהומים, דלקות ומחלות ויראליות וחיידקיות.

  1. מונע מחלות כרוניות 

בעוד הרפואה הקונבנציונלית מטפלת בעיקר במחלות קיימות, הרפואה המשלימה והאלטרנטיבית מנסה למנוע את היווצרותן כלל. דרך חיים בריאה עם תזונה, פעילות גופנית והקטנת לחצים היא יכולה למנוע מחלות כמו סרטן, מחלות לב, סוכרת ועוד.

  1. מסייע בהחלמה 

רבים מהטיפולים ברפואה המשלימה יכולים לסייע לגוף להחלים בצורה טובה יותר ממחלות. לדוגמה, דיקור סיני מתואר כיכול לסייע בהחלמה מהתקף לב או שבץ. צמחי מרפא מסייעים בהחלמה מדיכאון או חרדה. אמבטית קרח מסייעת בהחלמה מפעילות גופנית עצימה. לפיכך, ניתן להסיק כי הרפואה המשלימה תומכת בתהליכי ההחלמה הטבעיים של הגוף.

  1. הקלה בתסמינים

גם אם המחלה עצמה אינה נעלמת לחלוטין, טיפולים משלימים יכולים להקל באופן משמעותי על תסמינים שונים ולשפר את איכות החיים. למשל, דיקור יכול להקל על כאבי מפרקים, רפלקסולוגיה יכולה להקל על כאבי ראש ובעיות עיכול, וצמחים שונים יכולים להרגיע חרדה ולשפר שינה.

  1. יעילות מוכחת 

יעילותם של טיפולים רבים כמו דיקור, צמחי מרפא, רפלקסולוגיה, ויטמינים ומינרלים הוכחה במחקרים קליניים רבים. הרפואה המשלימה מבוססת על ראיות מדעיות ולא רק על אמונות.

  1. מונע תלות בתרופות

הרפואה המשלימה והאלטרנטיבית יכולה למנוע תלות בתרופות שגורמות לעיתים לתופעות לוואי קשות. טיפול טבעי נכון יכול להפחית באופן משמעותי את הצורך בתרופות. 

  1. מטפלים מיומנים 

העוסקים ברפואה משלימה ואלטרנטיבית עוברים הכשרה מקיפה, פרקטית ומעמיקה בתחום.

  1. שילוב עם רפואה קונבנציונלית

ניתן ואף מומלץ לשלב טיפול משלים עם טיפול קונבנציונלי. למשל, לקחת תרופות ובמקביל גם צמחי מרפא או טיפולי מגע. שילוב הגישות עשוי לתת את התוצאה הטובה ביותר למטופל.

למצוא בקלות מטפלים ברפואה משלימה ואלטרנטיבית

מצאו מטפלים ברפואה משלימה ואלטרנטיבית ובמבחר סוגי טיפולים והתמחויות המספקים טיפול איכותי ומקצועי.

בעזרת מנוע חיפוש למטפלים המסייע בבחירת המטפלים המתאימים לכם ביותר, עם אפשרויות סינון לפי מיקום, מאפייני שירות שונים, כמו ביקורים בבית, טיפולים אונליין, או מפגשים קבוצתיים, שיטות והתמחויות שונות ועוד.

*אנו ממליצים להתייעץ עם רופא/מטפל מוסמך לפני תחילת טיפול או שילוב טיפולים עם מצב רפואי קיים.

תגיות

שתפו את המאמר

קבלו עדכונים נוספים

הרשמו לניוזלטר שלנו

קבלו עדכונים על תכנים, אירועים והטבות ישירות לתיבת המייל שלכם

קבלו עדכונים נוספים

הרשמו לניוזלטר שלנו

קבלו עדכונים על תכנים, אירועים והטבות ישירות לתיבת המייל שלכם

פריטים המשמשים טיפולי הומאופתיה - למצוא טיפול הומאופתיה בקלות - Alterna.Be

בקרו אותנו

מאמרים קשורים

שאלות?
צרו איתנו קשר!